23 Aug 2014

Capital S

Kawan yang aku kenal masa umur 17 tahun.Dah 5 tahun berlalu.Kawan yang tak pernah bosan amik berat pasal aku.Kejutan pertama kau buat,datang Terengganu tanpa pengetahuan aku.Terbang jauh dari Johor,tiba-tiba ada kat depan mata aku.Memang sah kau gila.Dalam setahun,dalam 2 kali kita jumpa.Aku tak kisah sangat sebab kau duduk jauh.Kadang aku serabut,menyampah,benci dengan kau,sebab kau suka membebel.Aku cakap A,kau cakap B.Tak habis-habis nak cari pasal dengan aku.Ye,aku tahu aku keras kepala.Aku buat apa yang aku suka.Hidup aku hal aku.Kau pulak dah macam pakcik-pakcik.Membebel+marah aku.Aku menyampah.Kejutan kedua kau buat tahun lepas,family kau datang Terengganu masa aku tengah final exam.Kau gila apa????.Aku keluar makan dengan family kau dengan menjadi seorang yang sopan santun.Errkkk..Kau tahu aku banyak mulut kan??Sekarang dah 5 tahun kita kenal.Aku tahu aku bukan kawan yang baik.Aku tak sempurna.Aku banyak salah.Tapi kau buat kejutan lagi.Tanya soalan,tunang??????Apa????Tunang????Satu je aku nak tanya,kau betul-betul sayang aku???Kau nak jawapan tuk soalan kau tu???Kenapa kau buat semua ini.Jawab.Aku perlukan kepastian.Terima kasih kawan.

No comments:

Post a Comment